حدد مسار مبيعاتك، بالطريقة التي تفضلها!

يساعد نظام ادارة الفرص علي انشاء صفقات ناجحه وكسب عملاء جدد من خلال متابعتها وتحليل الاجراءات التي تمت وتحديد الخطوات المستقبلية مع العميل بأسلوب بسيط ومن خلال شاشة واحدة .

أكثر من 50,000 منشأة حول العالم تستخدم أودو لإدارة مبيعاتها
انظم الى 2,000,000 مستخدم لنقل منشأتك للمستوى المتقدم.

إدارة علاقات العملاء

زيادة إنتاجية المبيعات، وتحسين معدلات الربح، ونمو الإيرادات

يمكنك انشاء فريق للمبيعات لطرق البيع المختلفه ويمكنك تحديد هدف شهري لكل فريق مع العديد من التقارير التحليلية والرسوم البيانية

عروض الكانبان لمتابعة قنوات التسويق

تتبع قنوات الفرص مع واجهة كانبان الحديثة في بضع خطوات بسيطة. العمل داخل مسارات المبيعات، والحصول على المعلومات البصرية الفورية حول الإجراءات الحالية والمستقبلية، الرسائل الجديدة، والفرص والعوائد المتوقعة.
زيادة حجم المبيعات وتدفق العملاء بشكل كبير مع احدث أنظمة ادارة العملاء في العالم

التكامل والترابط مع وسائل التواصل الاجتماعية

من الأنظمة الفريدة التي تتكامل مع المواقع المجتمعية

استخدام الذكاء المجتمع الرقمي داخل منظومة التسويق.  اكتساب الرؤى من المجتمع الرقمي مثل لينكدين، تويتر أو الفيسبوك لإيجاد آفاق  بسلاسة وتلقائية بتحميل بيانات الاتصال الخاصة بهم في دفتر العناوين الخاص بك. 

اصبحت إدارة الفرص واللصفقات أكثر سهولة الآن

انشاء المعارف والفرص بشكل آلي من رسائل البريد الالكتروني المستلمة. تحليل فعال للفرص والمعارف


البحث عن التكرارات، دمج الفرص واسنادها إلى موظف المبيعات المناسب في عملية واحدة. قضاء وقت أقل في الإدارة، والتركيز على جودة الترشيحات والفرص.

نظّم الفرص بشكل فريد

واجهة سهلة ومباشرة، وكل شيء على شاشة واحدة

تنظيم الفرص حتى تتمكن من الاستمرار في التركيز على أفضل الصفقات. إدارة كافة تفاعلات العملاء من فرصة مثل رسائل البريد الإلكتروني والمكالمات الهاتفية والمذكرات الداخلية والاجتماعات والاقتباسات.
 

تابع الفرص التي تفضّلها، وستضل على متابعة للأحداث الخاصة بها، مثل تغيير الحالة والعملاء الجدد والطلبات وهكذا.

تكامل وأتمتة للبريد الالكتروني

العمل مع تطبيقات البريد الإلكتروني المستخدمة حاليا. إذا كانت شركتك تستخدم Microsoft Outlook أو Gmail فلن تحتاج إلى تغيير الطريقة التي تعمل بها، ويبقى التركيز على الانتاجية.


توجيه وفرز وتصفية رسائل البريد الإلكتروني الواردة تلقائيا. معالجة رسائل البريد الإلكتروني الواردة وتوجيهها للفرص المناسبة أو فريق المبيعات المتخصص. يتم إنشاء فرص جديدة بناء على البريد الوارد وأبلاغ مندوبي المبيعات المهتمة تلقائيا.

الأجندة الجماعية

جدولة الاجتماعات والمكالمات الهاتفية باستخدام تقويم متكامل. يمكنك أن ترى جدول أعمالكم وجدول زملائك "في عرض واحد. كمدير، فإنه من السهل أن ترى مالذي يعمله فريقك حاليا والاطلاع على الجدول الزمني لمهام معينة.

أتمتة الفرص التجارية والحملات التسويقية

رفع مستوى الأداء من خلال أتمتة المهام

استخدم حملات التسويق لأتمتة اكتساب فرص وعملاء جدد، والمتابعات والترقيات. تحديد الإجراءات الآلية (مثلا، طلب اتصال من ممثل مبيعات، اوإرسال بريد الإلكتروني، او إعداد مذكرة بتنبيه، الخ) بناء على احداث او مشغلات (عدم نشاط لمدة 20 يوما مثلا،او إجابة على البريد الإلكتروني الترويجي، الخ)

تحسين الحملات التسويقية بدءا من الفرصة وحتى اغلاق الصفقة. اتخذ قرارات ذكية في تحديد الاستثمار الأفضل. مراقبة نوات البيع والتسويق بشركتك على اعلى مستوى.

تفصيل دورة المبيعات على نمط عملك

تكييف مراحل البيع حسب احتياجات النشاط

تخصيص دورة المبيعات الخاص بك عن طريق تكوين مراحل المبيعات التي تناسب تماما نهج المبيعات الخاص بك. النظام يسمح لك لخلق النماذج الخاصة بك للمراحل. إحصاءات السيطرة للحصول على توقعات دقيقة لتحسين أداء المبيعات الخاص بك في كل مرحلة من مراحل علاقات العملاء الخاص بك.

Reporting and Dashboards

Get access to the right information to make smart decisions

Get the insights you need to make smarter decisions. Design custom dashboards to get a picture of your business at a glance. Dig deeper with real-time reports and flow charts that anyone can create and share.

Drive Engagement with Gamification

Leverage sales' natural desire for competition

Reinforce good habits and improve win rates with real-time recognition and rewards inspired by game mechanics . Align sales teams around clear business objectives with challenges, personal objectives and team leader boards.

Leaderboards

Promote leaders and competition with sales teams with performance ratios.

Personal Objectives

Assign clear goals to users to align them with the company objectives.

Team Targets

Compare revenues with forecasts and budgets in real time.

2 million users run their business with Software

نحن في تطوير مستمر!

If you're looking for information and can't find it, please contact us directly.

Enterprise Social Network

Private social network for your company

Connect with experts, follow what interests you, share documents and promote best practices. Get work done with effective collaboration across departments, geographies, documents and business applications. All of this while decreasing email overload.

Software's software offers all these amazing benefits in one simple app.

Connect with Experts

Get the right information in the right time

Next time you have a question for the marketing, sales, R&D or any other department, don't send an email. Simply post the question to the specific internal group and get all answers from the right person.

Simple and easy.

Follow What Interests You

Make the information flow across your company

You don't need any extra tools to stay informated about anything happening on your sites. Do you want to get informed about new product features, hot deals, online project team collaboration, bottlenecks in projects or any other event?

Just follow what interests you in order to get the information you need; no more, no less.

Get Things Done

Your inbox is a todo list

Software's open source app offers you great tools for business. You can process (not only read) the inbox and easily mark messages for future actions.

Start feeling the pleasure of having an empty inbox every day; no more overload of information.

Promote best practices

Discussion groups at your fingertips

Cut back on meetings and email chains by working together in groups of interests. Create a group to let people share files, discuss ideas, review projects and vote to promote successful practices.

This is really the best app on the market!

Improve Access to Information and Expertise

Easily find the information you need

Break down information silos. Search across your existing systems to find the answers and expertise you need in order to complete projects quickly.

Do you need to see the latest statistics? Do you want to compare the data from various projects? Find all the information properly stored on your site.

Secure Collaboration

Set the right security policy for each group and mailing list; public, private or by invitation only - according to the information sensitivity.

You can create groups for the whole company, separately for each department or for specific projects.

Twitter-like Network For Your Company

Make every employee feel more connected and engaged with twitter-like features for your own company. Follow people, share best practices, 'like' top ideas, etc.

ملاحظات

Getting things done with notes

Organize yourself with efficient to-do lists and notes. From personal tasks to collaborative meeting minutes, you can increase the productivity of your employees by giving them the right tools to prioritize their work, share their ideas and collaborate on documents.

Personal to-do lists that work

Create an online to-do list in your desired format. Quickly create to-dos, organize horizontally for the mid-term (today, this week, this month,..) prioritize vertically for the short term and group them by assigning specific colors to specific tasks. The kanban approach gives you a simple visual organization of your to-do lists.

Beat Work Overload

Software's online to-do list software helps you to stay organized and to keep all your important notes in a structured and accessible system. No more pressure on your memory skills to remember all deadlines and facts and actions that need to be done use notes to Get Things Don>.

Prioritize Efficiently

Most people are lost in the flow of urgent daily tasks and have difficulties to work on important, long-term tasks. Notes gives you a simple way to allocate time every day to do important, but less urgent tasks.

Find Motivation to Close Tasks

Great feature to improve your project management skills - keep your to-do lists updated, both with short-terrm and long-term tasks and cross out tasks that are done. You can add and remove tasks on the go.

Customize your notes and to-do lists

Improve your work flow

Smart kanban view of Software's Notes allows every user to customize their own steps in order to process their to-do lists and notes. You can choose a template or create your own steps/stages of the process.

Creative Person

A creative person will organize notes based on idea's maturity level:

  • Draft Ideas
  • Mature Ideas
  • Specified To Do

Frequent Traveler

An employee travelling a lot can organize their tasks based on the context to perform the task

  • U.S. Office
  • London's Office
  • To Review during Flights
  • At Home

مدير

Manager can organize high number of tasks based on prioritizations

  • To-do Today
  • هذا الأسبوع
  • هذا الشهر
  • لاحقاً

Personal Notes

Private notes that can be shared

Write down your ideas in pads and keep your notes at your fingertips. You can attach related documents and use tags and colors to organize the information. Once your ideas are mature, you can share them with other users, start a discussion and collaborate by improving the specification directly in the pad.

Collaborative Meeting Minutes

Real-time sharing and editing of notes

"Notes" also offers you a great tool for real-time collaborative minutes taking. Attendees of the meeting are able to contribute to the minutes, attach important documents or discuss the ideas on the related thread.
Every pad has a clean and understandable structure - comments of each user are written in a specific colour, so it's easy for everyone to see who wrote which comments/ideas.